Zadaj pytanie


Regulamin portalu E-Zamówienia:

Definicje
E-Zamówienia to portal internetowy umożliwiający klientom wyszukiwanie i zamawianie części zamiennych i akcesoriów znajdujących się w ofercie FCA Poland S.A. poprzez bezpośredni kontakt z wybranym dealerem FCA Poland S.A. działającym na terenie Polski. Portal E-Zamówienia nie jest typowym sklepem internetowym - nie pozwala na realizowanie bezpośrednich zakupów i płatności poprzez strony internetowe. Zakupy są zawsze realizowane za pośrednictwem wybranego przez klienta dealera FCA Poland S.A.

Zamówienia i zapytania
Klient za pośrednictwem portalu E-Zamówienia ma możliwość:
- samodzielnego wyboru produktów, za pomocą przygotowanej wyszukiwarki internetowej, w oparciu o posiadane dane o samochodzie (rok produkcji / marka / model / wersja) lub z wykorzystaniem informacji o oferowanych produktach (grupa / nazwa / numer katalogowy). Produkty dodawane są do „koszyka”; po wejściu do niego i kliknięciu na „zamów”, klient ma możliwość wyboru dealera, do którego zamówienie zostanie wysłane. Zamówienia są wysyłane w formie e-maila po podaniu wymaganych danych kontaktowych klienta, zaakceptowaniu regulaminu portalu oraz wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych i przesyłanie informacji handlowych/marketingowych.
- wyboru dealera i wysłania zapytania dotyczącego oferty posprzedażnej obejmującej zarówno produkty objęte promocją i prezentowane aktualnie na portalu E-Zamówienia, jak również o inne części zamienne, akcesoria oraz usługi serwisowe oferowane przez dealera.
Klient w momencie wysłania zamówienia/zapytania poprzez E-Zamówienia otrzymuje bezpośrednio na stronie portalu potwierdzenie jego wysyłki do wybranego dealera z podanym numerem zamówienia/zapytania, na który należy się powoływać w kontakcie z dealerem. Dodatkowo klient otrzymuje potwierdzenie wysłania zamówienia za pośrednictwem poczty elektronicznej, pod warunkiem że w danych kontaktowych wpisze swój adres e-mail. Dealer powinien się skontaktować z klientem w ciągu 24 godzin (1 dzień roboczy) od otrzymania zamówienia/zapytania w celu potwierdzenia dostępności produktów oraz ustalenia szczegółów transakcji (dostawa i płatność). W razie braku kontaktu ze strony dealera lub w celu uzyskania dodatkowych informacji klient ma możliwość kontaktu z Infolinią Grupy Fiat i Chrysler, której numery telefonów dla poszczególnych marek otrzyma w wiadomości e-mail.

Dostawa i płatność
Dostępność produktów oraz szczegóły transakcji (sposób i koszt dostawy, forma płatności etc.) klient ustala bezpośrednio z dealerem, do którego zostało przesłane zamówienie. Tylko klient i wybrany przez niego dealer FCA Poland S.A. są stronami transakcji realizowanej w oparciu o zamówienie na portalu E-Zamówienia. FCA Poland S.A. nie ponosi żadnej odpowiedzialności za przebieg transakcji i wypełnienie warunków handlowych ustalonych przez obie strony transakcji (klient i dealer), a w szczególności w zakresie finalnej ceny, sposobu, czasu i kosztu dostawy produktów oraz formy i terminu płatności.

Oferta i jej dostępność, ceny.
Promocyjna oferta produktów może ulegać zmianom, ilości produktów objętych promocją są ograniczone i w każdym momencie mogą ulec wyczerpaniu. FCA Poland S.A. zastrzega sobie prawo do bieżących zmian oferty produktowej objętej promocją. Dostępność produktów musi być każdorazowo weryfikowana poprzez bezpośredni kontakt z wybranym dealerem FCA Poland S.A. Potwierdzenie dostępności przez dealera nie gwarantuje jednak stuprocentowej pewności dostawy produktów objętych promocją, ponieważ zamówienia i sprzedaż mają charakter ciągły i są jednocześnie realizowane także przez innych dealerów FCA Poland S.A., dlatego ich zapas magazynowy w każdej chwili może się wyczerpać.
Podane na portalu E-Zamówienia ceny produktów są maksymalnymi cenami obowiązującymi w czasie trwania promocji, nie zawierają kosztów dostawy i wyrażone są w walucie polskiej (PLN).

Gwarancja i reklamacje
Produkty oferowane na portalu E-Zamówienia objęte są gwarancją producenta. Ewentualne reklamacje realizowane są u dealera, u którego produkty zostały zakupione w oparciu o procedury reklamacyjne obowiązujące w firmie FCA Poland S.A.

Ochrona danych osobowych
Firma FCA Poland S.A., właściciel portalu E-Zamówienia, nie jest administratorem danych osobowych klientów. Administratorem danych osobowych klientów jest dealer/dealerzy, realizujący złożone przez klientów zamówienia. Dane są przetwarzane w celu realizacji procesu zamówienia, reklamacji i gwarancji oraz w celach, na które wyrażono zgodę. Podanie w formularzu zamówienia danych adresowych oraz NIP (firmy) oraz imienia, nazwiska, miejsca zamieszkania/dostarczenia towaru (osoby fizyczne) jest obowiązkowe i wynika z przepisów prawa podatkowego, natomiast podanie danych w postaci e-mail, telefon, osoba upoważniona do kontaktu jest dobrowolne, ale warunkuje nawiązanie kontaktu z dealerem realizującym zamówienie. Uprawnienie klientów w postaci dostępu do treści danych oraz ich poprawiania realizowane jest u dealerów, którzy wykonali zamówienie. Dealerzy nie udostępniają danych osobowych klientów spółce FCA Poland S.A.
<< Powrót


Odwiedź również nasze strony internetowe:

alfaromeo.mopar.eu fiat.mopar.eu fiatprofessional.mopar.eu jeep.mopar.eu lancia.mopar.eu alfaromeo.mopar.eu
my.alfaromeo.com my.fiat.com my.fiatprofessional.com my.jeep.com my.lancia.com my.abarth.com